Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Müşteri alıyorsunuz demedik ( açıkcası o sitedeki referanslara bakacak olunursa müşteri kaybeden onlar olur ) ve öyle bir telaşımızda yok Allaha şükür, belki iyi niyetle yaptınız ve bu yaptığınızda yasak değil ancak her gördüğünüz konuya spam yapar gibi bu mesajları atmanız ilgimi çekti. Yoksa başka bir sorun yok, anlayışla cevap yazıp hemen saldırıya geçmediğiniz içinde teşekkürler.