NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her mesajda bu reklamı yapıyorsunuz, site sizin mi yoksa arkadaşınızın mı ? Sizin ise boşuna burada başkasıymış gibi göstermeyin ve kendi adınıza teklif sunun, yok sizin değil de arkadaşınız yada tanıdığınızın ise enteresan karşılıyorum. Her konuya girip bu mesajları yazmanızı. Anti parantez gösterdiğiniz site hiçde başarılı bir site değil. Yanlış anlaşılmasın size ve metro bilişim'e bir kastım yok. Ama her konuya spam yapar gibi bu mesajı atmanız dikkatimi çekti.

Konu sahibi arkadaştan özür diliyorum, bu duruma tepkimi koymam gerekirdi.
Tamda bunu söyleyecektim. Madem firmayı tanımıyorsun niye sürekli tanıtımını yapıyorsun. Üstelik okadarda iyi işler çıkartmıyorlar referanslarına göre Metrobilisim sizin ise kendi adınıza teklif verin. Yani başkası gibi yapıp o siteye gönderince. Müşteri illa o siteden yaptırır diye birşey yokki. Siz göndersenizde,kendi teklifinizi sunsanızda yine düşüncesi değişmez..

Yanlış birşey söylediysem affola..