• 16-02-2009, 18:24:02
    #2
    Java bölümüne acmalisin bu basligi
    okey, batak gibi oyunlarada SCRIPT demekten vazgecin
    siteler php , asp ile yazilmis olabilir , fakat icindeki oyunlarin site dili ile alakasi yok..
  • 16-02-2009, 21:12:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence hiç ugrasmayın
    zaman kaybından baska bişey kazandırmıyor bu arkadas
    istanbuldanıum dedi ama batmandan çıktı hemşerim çıktı bide
  • 17-02-2009, 00:58:50
    #4
    kacmazm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hiç ugrasmayın
    zaman kaybından baska bişey kazandırmıyor bu arkadas
    istanbuldanıum dedi ama batmandan çıktı hemşerim çıktı bide
    Asil_boy bu dogrumu
    Kacmazm galiba önce TC KIMLIK SORGULADIN
    Belki istanbuldandir. Ama Batmandan yaziyor olabilir. proxy
  • 18-02-2009, 01:46:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tolgacan1979 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asil_boy bu dogrumu
    Kacmazm galiba önce TC KIMLIK SORGULADIN
    Belki istanbuldandir. Ama Batmandan yaziyor olabilir. proxy
    Hayır bişey demiyorum;
    konustuk msn de "senin istedigin okey 101 projesini yapabiliriz " istanbuşldanmısın dedim evet dedi profilinde batman yazıyor.
    ve konusmdan 2 dk sonra geliorum dedi gitti gelmedi.
    bu arada 101 okey oyununa batmandan hastası olanda çok o yüzden profiline bakmadan bile tahmin etmiştim biraz.
    sence bu bir tesadüfmü yok olması
    zamanım gitti sonucunda
  • 18-02-2009, 02:12:22
    #6
    Bilemicem ama,,
    kisilerin hagi sehirden oldugu pekde önemli degil bana göre.konu yazilim konulari ise.
    Ama birebir görüsmeler her zaman sagliklidir tabi.
    projeye oturup kisi ile beraber baslamak anlasmak, vs tasarimi vs vs birebir konusarak halletmek daha mantikli ,,
    Ama yinede pek önemli degildir sehir olayi.pekde öyle altinda bir art niyet aramam ben sahsen,,her kapi sehirlere göre farkli aciliyor olsaydi önemli olurdu tabi , ama sehirlerin pek bir manasi yok. bu konularda.

    istanbulda yasarken amerikadayim demenin bir mantigi yok , sanmiyorum yani böle bir mantiga tenezzül edilecegini düsünmüyorum.

    iyi calismalar
  • 18-02-2009, 03:43:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aynı şehirde nefes almamız her zaman daha mantıklı daha makuldür
    Teşekkür ederim sizede iyi çalışmalar;
  • 18-02-2009, 03:51:04
    #8
    2006 dan beri üyeyim 100lerce bu tip başlık açıldı herkes yaptırmak istiyor daha 1 kişinin yaptırdığınıda görmedim duymadım
  • 18-02-2009, 16:11:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kacmazm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hiç ugrasmayın
    zaman kaybından baska bişey kazandırmıyor bu arkadas
    istanbuldanıum dedi ama batmandan çıktı hemşerim çıktı bide
    arkadaş haklı bölümü devamlı takip edenler bilir.asil_boy sahtekarın teki. bendede msn si vardı değiştirmiş şimdi. oyun istiyorum dedi yazalım dedim. kayboldu gitti. sonra bir baktım foruma okey 101 tavla oyunu yazılır diye başlık açmış.işte kanıtları:3 farklı msn 4 tane konu. bi gariplik sizcede yokmu.
    https://www.r10.net/ucretli-script-is...i-yapilir.html
    https://www.r10.net/ucretli-script-is...-sifirdan.html
    https://www.r10.net/ucretli-script-is...ik-servis.html

    . nerden olduğu önemli değil kişinin kendi başlı başına zaman kaybı. artık şu foruma herkez alınmamalı bence
    Bu adamada konuyu okuyan herkez dikkat etsin. boşuna zaman harcamasın.
    (kacmazm birşey daha imzanda aspx yazıyor.onun yerine asp.net yazsan daha iyi olur bence.)