kacmazm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence hiç ugrasmayın
zaman kaybından baska bişey kazandırmıyor bu arkadas
istanbuldanıum dedi ama batmandan çıktı hemşerim çıktı bide
arkadaş haklı bölümü devamlı takip edenler bilir.asil_boy sahtekarın teki. bendede msn si vardı değiştirmiş şimdi. oyun istiyorum dedi yazalım dedim. kayboldu gitti. sonra bir baktım foruma okey 101 tavla oyunu yazılır diye başlık açmış.işte kanıtları:3 farklı msn 4 tane konu. bi gariplik sizcede yokmu.
https://www.r10.net/ucretli-script-is...i-yapilir.html
https://www.r10.net/ucretli-script-is...-sifirdan.html
https://www.r10.net/ucretli-script-is...ik-servis.html

. nerden olduğu önemli değil kişinin kendi başlı başına zaman kaybı. artık şu foruma herkez alınmamalı bence
Bu adamada konuyu okuyan herkez dikkat etsin. boşuna zaman harcamasın.
(kacmazm birşey daha imzanda aspx yazıyor.onun yerine asp.net yazsan daha iyi olur bence.)