kacmazm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence hiç ugrasmayın
zaman kaybından baska bişey kazandırmıyor bu arkadas
istanbuldanıum dedi ama batmandan çıktı hemşerim çıktı bide
Asil_boy bu dogrumu
Kacmazm galiba önce TC KIMLIK SORGULADIN
Belki istanbuldandir. Ama Batmandan yaziyor olabilir. proxy