Bilemicem ama,,
kisilerin hagi sehirden oldugu pekde önemli degil bana göre.konu yazilim konulari ise.
Ama birebir görüsmeler her zaman sagliklidir tabi.
projeye oturup kisi ile beraber baslamak anlasmak, vs tasarimi vs vs birebir konusarak halletmek daha mantikli ,,
Ama yinede pek önemli degildir sehir olayi.pekde öyle altinda bir art niyet aramam ben sahsen,,her kapi sehirlere göre farkli aciliyor olsaydi önemli olurdu tabi , ama sehirlerin pek bir manasi yok. bu konularda.
istanbulda yasarken amerikadayim demenin bir mantigi yok , sanmiyorum yani böle bir mantiga tenezzül edilecegini düsünmüyorum.
iyi calismalar