Asil_boy bu dogrumu

Kacmazm galiba önce TC KIMLIK SORGULADIN

Belki istanbuldandir. Ama Batmandan yaziyor olabilir. proxy
Hayır bişey demiyorum;
konustuk msn de "senin istedigin okey 101 projesini yapabiliriz " istanbuşldanmısın dedim evet dedi profilinde batman yazıyor.
ve konusmdan 2 dk sonra geliorum dedi gitti gelmedi.
bu arada 101 okey oyununa batmandan hastası olanda çok o yüzden profiline bakmadan bile tahmin etmiştim biraz.
sence bu bir tesadüfmü yok olması

zamanım gitti sonucunda