S.a Istek war bakin bence:)
34
●1.722
- 21-01-2009, 16:06:33muhtemelen lise 2, okuldan kalan vaktinde netle ilgileniyor bu arkadaş. Şimdi diyor ki, Netlog tarzı bir script istiyorum karşılığında 1 yıl ücretsiz host vereceğim, sistemi ve detayları coder arkadaş ile msnden görüşmek istiyormuş, çok iştahlı çocuk valla. Vereceği host çoook süpermiş benden demesi. He bide script çok güzelse az bişey para da verecek sanırımElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not olarakta sağdan soldan bulduğunuz wa.rez scriptleri getirip bana yutturmaya çalışmayın diyor, ben tüm w.arez scriptleri kullandım yenisi varsa onuda verebilirsiniz demeye getiriyor.
heyt be zor oldu ama anladım. - 21-01-2009, 16:24:00
- 21-01-2009, 16:26:15farklı kanallarıda çözerimElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse gülüp geçin takılıp vakit kaybetmeye değmez bu konular
Not olarakta sağdan soldan bulduğunuz wa.rez scriptleri getirip bana yutturmaya çalışmayın diyor, ben tüm w.arez scriptleri kullandım yenisi varsa onuda verebilirsiniz demeye getiriyor.
