• 21-01-2009, 15:59:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    çoluk çocuk
  • 21-01-2009, 16:02:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Uslup konusunda tartışılmaz bir numara
  • 21-01-2009, 16:06:33
    #12
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın yazdıklarını tercüme edecek var mı ?
    muhtemelen lise 2, okuldan kalan vaktinde netle ilgileniyor bu arkadaş. Şimdi diyor ki, Netlog tarzı bir script istiyorum karşılığında 1 yıl ücretsiz host vereceğim, sistemi ve detayları coder arkadaş ile msnden görüşmek istiyormuş, çok iştahlı çocuk valla. Vereceği host çoook süpermiş benden demesi. He bide script çok güzelse az bişey para da verecek sanırım Not olarakta sağdan soldan bulduğunuz wa.rez scriptleri getirip bana yutturmaya çalışmayın diyor, ben tüm w.arez scriptleri kullandım yenisi varsa onuda verebilirsiniz demeye getiriyor.

    heyt be zor oldu ama anladım.
  • 21-01-2009, 16:24:00
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhtemelen lise 2, okuldan kalan vaktinde netle ilgileniyor bu arkadaş. Şimdi diyor ki, Netlog tarzı bir script istiyorum karşılığında 1 yıl ücretsiz host vereceğim, sistemi ve detayları coder arkadaş ile msnden görüşmek istiyormuş, çok iştahlı çocuk valla. Vereceği host çoook süpermiş benden demesi. He bide script çok güzelse az bişey para da verecek sanırım Not olarakta sağdan soldan bulduğunuz wa.rez scriptleri getirip bana yutturmaya çalışmayın diyor, ben tüm w.arez scriptleri kullandım yenisi varsa onuda verebilirsiniz demeye getiriyor.
    heyt be zor oldu ama anladım.

    cine 5 dekoderi gibi adamsın heaa
  • 21-01-2009, 16:26:15
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cine 5 dekoderi gibi adamsın heaa
    farklı kanallarıda çözerim Neyse gülüp geçin takılıp vakit kaybetmeye değmez bu konular
  • 21-01-2009, 17:00:18
    #15
    Ne lise 2 si ilkokul birinci sınıf ilk dönem okuma yazmayı yeni öğrenmiş. Burada pratik yapıyor

    İyi güldüm akşam akşam.
  • 21-01-2009, 17:08:39
    #16
    eskiden bu kadar kolay mıydı R10'da bu şekilde dalga geçercesine konu açmak
    1 yıllık host + domain verde sana facebook 'u versinler netlog filan aşmaz seni , töbe töbe olaya bak benden sana tavsiye en kısa zamanda kendine başka bir meslek edin
  • 21-01-2009, 17:39:18
    #17
    yaşına vermek gerekir
  • 21-01-2009, 17:40:15
    #18
    15tatil yaklaşıyo tabi arkadaşlarıyla özlem gidersin yazında bi script.