Konu
S.a Istek war bakin bence:)
21-01-2009, 17:08:39
#16
oktay
eskiden bu kadar kolay mıydı R10'da bu şekilde dalga geçercesine konu açmak
1 yıllık host + domain verde sana facebook 'u versinler netlog filan aşmaz seni , töbe töbe olaya bak benden sana tavsiye en kısa zamanda kendine başka bir meslek edin