muhtemelen lise 2, okuldan kalan vaktinde netle ilgileniyor bu arkadaş. Şimdi diyor ki, Netlog tarzı bir script istiyorum karşılığında 1 yıl ücretsiz host vereceğim, sistemi ve detayları coder arkadaş ile msnden görüşmek istiyormuş, çok iştahlı çocuk valla. Vereceği host çoook süpermiş benden demesi. He bide script çok güzelse az bişey para da verecek sanırım

Not olarakta sağdan soldan bulduğunuz wa.rez scriptleri getirip bana yutturmaya çalışmayın diyor, ben tüm w.arez scriptleri kullandım yenisi varsa onuda verebilirsiniz demeye getiriyor.
heyt be zor oldu ama anladım.
cine 5 dekoderi gibi adamsın heaa