Konu
S.a Istek war bakin bence:)
21-01-2009, 17:00:18
#15
ofLu
Ne lise 2 si ilkokul birinci sınıf ilk dönem okuma yazmayı yeni öğrenmiş. Burada pratik yapıyor
İyi güldüm akşam akşam.