• 21-01-2009, 17:45:50
    #19
    1 yıllık çok süper hosting'e PHP Tagı
    <?
    bile açmam ama bu tür konular için bir daha açabilirim;
    <?
  • 21-01-2009, 18:13:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sacmalamayi birakinda ben kimseye Script yazin demedim

    Script getirene dedim okuma yazma konusunda geri olmayalim lutfen

    Bazi dangalaklar netlog stedimi saniyo.....+ ben orda netlog tarz demisim

    Not: verecegim host sinirsiz olcak ti butun ozelikler sinirsiz asp,php,aspnet plesk panel vs oraya da not koydum guzel biis olursa para konusunda anlasiriz diye

    Butcem yeter sorun degil butce konusunda


    Sagdan soldan hazir script bulan gelip webmaster olmus...

    Soleyecek cok sey warda nese
  • 21-01-2009, 18:24:28
    #21
    bunelan666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...Bazi dangalaklar...
    yaşına veriyorum bu uslubu, ama biraz saygılı ol. buradaki çoğu kişi senden büyük. ve artık hayal dünyasında değiliz, hosting işi eskideki gibi değil. hemen hemen her yazılımcının server'ı var, olmasada garantili bir sponsoru mevcut.

    hazır scriptler'den istiyorum diyorsun ama sağda solda olmasın diyorsun. hazır olan zaten dağıtılır. kimsede oturup sana özel basit bir mesaj üzerine script yazmaz.

    yöneticilere sesleniyorum, bu ve benzeri tiplere siz bir çözüm arayacakmısınız, yoksa bizler daha sağlıklı bir ortam mı arayalım?
  • 21-01-2009, 18:28:09
    #22
    Üyeliği durduruldu
    tüh kaçırdık l.an sınırsız süper hostu niye adamla kafa buluynuz
  • 21-01-2009, 18:28:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Sag dan soldan getirmeyin derken ortalikda cok dolasan script leri dedim

    +

    asadaki kendini bilmeyenler var ne istedimi anlamadan yorum yapiyo

    mcsoft 15 tatil den oncede bi konusma acardim sana da nese

    yasim 16 degil 21 yasindayim okuldayken hizlica yaptim
  • 21-01-2009, 18:29:44
    #24
    sunucuoptimizasyon.com
    bunelan666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soleyecek cok sey warda nese

    söylesene
  • 21-01-2009, 18:30:48
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ----------
  • 21-01-2009, 18:36:36
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    utanmadan vvarez script istiyosun bide üzerine azarlıyorsun vay be
  • 21-01-2009, 18:37:05
    #27
    yaw ciddiye almayın bırakın