bunelan666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...Bazi dangalaklar...
yaşına veriyorum bu uslubu, ama biraz saygılı ol. buradaki çoğu kişi senden büyük. ve artık hayal dünyasında değiliz, hosting işi eskideki gibi değil. hemen hemen her yazılımcının server'ı var, olmasada garantili bir sponsoru mevcut.

hazır scriptler'den istiyorum diyorsun ama sağda solda olmasın diyorsun. hazır olan zaten dağıtılır. kimsede oturup sana özel basit bir mesaj üzerine script yazmaz.

yöneticilere sesleniyorum, bu ve benzeri tiplere siz bir çözüm arayacakmısınız, yoksa bizler daha sağlıklı bir ortam mı arayalım?