Konu
S.a Istek war bakin bence:)
21-01-2009, 18:36:36
#26
night_warrior
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
utanmadan vvarez script istiyosun bide üzerine azarlıyorsun vay be