T-Soft Pişmanlıktır....
10
●501
- 09-09-2020, 10:11:566 Ay önce alt yapımızı T-Soft'a taşıdık xx.xxx miktar vererek anlaşmadan önce yazdığımız her hangi mesajlara anında dönüş yapıyorlar güler yüzlü konuşuyorlardı ta ki T-Soft ile anlaşana kadar 6 aydır sorunlarımız hala devam ediyor en başında istediğimiz tasarım ile bize yapılan tasarım arasında farklar var. En başta anlaştığımız modül ve tasarımlar eksik geldiği içi yapılmasını istediğimiz de bizden para talebi ediyorlar, Destek talebi açtığımız da ise yalvarmadan geri dönüş yapmıyorlar, T-soft ile anlaşacak olanlar varsa hiç önermem .... Test ettim Onayladım
- 09-09-2020, 10:30:06Adını vermek istemediğim bahsettiğiniz gibi bir firma , müşterimin web sitesine body ve head arasına bir kaç kod eklemek için 200 TL gibi bir rakam istemişti. Okadar saçma birşey ki dünyanın parasını veriyorsun sana sadece bir panel veriyor hiç bir şeyde kontrol sahibi değilsin tamamiyle sömürü amaçlı kurulmuş bir sistem ve maalesef ülkemizde bu tür çalışıp paraları kamyonla götürenlerin sayısı oldukça fazla. Domaine lisanslanıp ayda bir güncelleme çıkararakta bu tür sistemler satılabilir ama milleti soyup soğana çevirmek varken...
- 09-09-2020, 10:42:02Tavsiyemdir https://www.shopphp.net/e-ticaret-paketleri yazılım sizde ücretlendirme sadece v4 den örnek v5 çıktığında ücret isteniyor ara güncellemeler ücretsiz.
- 09-09-2020, 10:54:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben bu tarz şeyleri normal görüyorum .Firma ESNAF yada şahıs değilki parasız iş yapsın .Bunu bir süpermarket gibi düşün.Migros'a girdiğinde nasıl deftere yazdıramazsın .Bu durum da o şekil.Onlar direk para odaklıdır.Ben sana 10 bin tl desem çok dersin lakin bu tarz firma 20 bin tl dese normal karşılarsın .Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurslara giden arkadaşlarda öyle örneğin gidiyor x kurs firmasına görüyor mini etekli kızları iyi yüzüne gülüyor imzayı attırıyor.Sonrasında ise kız ne yüzüne bakıyor ne de günaydın diyen kız ne günaydın diyor .Çünkü seninle işi bitti imzayı attı.
Eğer sen işini iyi yapan bir küçük ölçekli bir şirket yada şahıs ile anlaşsaydın sana emin ol o sistemin daha iyisini çıkarırdı.Aklınızda bulunsun hangi iş olursa olsun küçük işletmelere yada şahıslara yaptırın .Emin olun sizde artı özellikler sunacaktır . İşinize kendi işi gibi sarılacaktır .
O yüzden market yerine bakkal,iş yaptırıyorsanızda büyük firma değil küçük ölçekli yada şahıslara iş yaptırın . Hem öğrenir hemde siz kazanırsınız.Yarın bir gün cebinizde 5 kuruşunuz olmadığında kavurucu havada eksik paradan su bile alamazsınız. - 09-09-2020, 10:57:05Biz en başında istediğimiz tasarımları sitemeizde göremedik anlaşmamızda o tasarımlar dahil fiyattı yani verdiğimiz bütçe için de istediğimiz tasarımların ücretini zaten vermişti sitemizde eksik olduğu için tekrar bizden bakiye istediler bunu şey gibi düşünün 0 araba alıyorsunuz her özelliğini seçiyorsunuz istediğiniz jantıda seçiyorsunuz araba geliyor fakat istediğiniz jant takılı değil siz jantı sorduğunuz da sizden ek ücret istiyorlar gibi düşününBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2020, 11:10:02Ben sizi haklı buluyorum ancak bazı konularda sizdede hata var.Örneğin tasarımı alıyorsunuz ve eksiklikleri görüp uyarmanıza rağmen problem devam ediyor.Bu problem yazdıklarınıza göre 6 ay sürüyor.Normal şartlarda 1 kere söylersiniz 2 kere söylersiniz olmadımı en azından bir hukuki yolu seçebilirdiniz.Bir ihtarname çekerek sözleşme ile tasarım arasında uyumsuzluk olduğunu ve x gün içerisinde düzetilmemesi durumunda para iadesi +faiz , hukuki haklarım saklı diye bir uyarsaydınız.Bu durum sizce devam edermiydi.Bu tarz firmalar prosedürlere göre devam eder.Daha doğrusu hukuk üzerinden gider.Bakın o zaman üzerinize nasıl titriyorlar.Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2020, 11:17:20Bu söylediklerinizi ödediğiniz tutar içerisinde var ise ( yazılı olarak ) ve yapmak için ücret isteniyorsa gerçekten kötü bir durumBerkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin yerinizde olsam hakkımı yasal yollardan ararım
ismini vermek istemediğim soft markası n11,trendyol ws gibi yerlere ürün çekmek için google xml linki için ücret istiyordu