Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz en başında istediğimiz tasarımları sitemeizde göremedik anlaşmamızda o tasarımlar dahil fiyattı yani verdiğimiz bütçe için de istediğimiz tasarımların ücretini zaten vermişti sitemizde eksik olduğu için tekrar bizden bakiye istediler bunu şey gibi düşünün 0 araba alıyorsunuz her özelliğini seçiyorsunuz istediğiniz jantıda seçiyorsunuz araba geliyor fakat istediğiniz jant takılı değil siz jantı sorduğunuz da sizden ek ücret istiyorlar gibi düşünün
Ben sizi haklı buluyorum ancak bazı konularda sizdede hata var.Örneğin tasarımı alıyorsunuz ve eksiklikleri görüp uyarmanıza rağmen problem devam ediyor.Bu problem yazdıklarınıza göre 6 ay sürüyor.Normal şartlarda 1 kere söylersiniz 2 kere söylersiniz olmadımı en azından bir hukuki yolu seçebilirdiniz.Bir ihtarname çekerek sözleşme ile tasarım arasında uyumsuzluk olduğunu ve x gün içerisinde düzetilmemesi durumunda para iadesi +faiz , hukuki haklarım saklı diye bir uyarsaydınız.Bu durum sizce devam edermiydi.Bu tarz firmalar prosedürlere göre devam eder.Daha doğrusu hukuk üzerinden gider.Bakın o zaman üzerinize nasıl titriyorlar.