Adını vermek istemediğim bahsettiğiniz gibi bir firma , müşterimin web sitesine body ve head arasına bir kaç kod eklemek için 200 TL gibi bir rakam istemişti. Okadar saçma birşey ki dünyanın parasını veriyorsun sana sadece bir panel veriyor hiç bir şeyde kontrol sahibi değilsin tamamiyle sömürü amaçlı kurulmuş bir sistem ve maalesef ülkemizde bu tür çalışıp paraları kamyonla götürenlerin sayısı oldukça fazla. Domaine lisanslanıp ayda bir güncelleme çıkararakta bu tür sistemler satılabilir ama milleti soyup soğana çevirmek varken...