6 Ay önce alt yapımızı T-Soft'a taşıdık xx.xxx miktar vererek anlaşmadan önce yazdığımız her hangi mesajlara anında dönüş yapıyorlar güler yüzlü konuşuyorlardı ta ki T-Soft ile anlaşana kadar 6 aydır sorunlarımız hala devam ediyor en başında istediğimiz tasarım ile bize yapılan tasarım arasında farklar var. En başta anlaştığımız modül ve tasarımlar eksik geldiği içi yapılmasını istediğimiz de bizden para talebi ediyorlar, Destek talebi açtığımız da ise yalvarmadan geri dönüş yapmıyorlar, T-soft ile anlaşacak olanlar varsa hiç önermem .... Test ettim Onayladım