• 14-02-2013, 19:06:09
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar;

    Kısa bir süre önce Yazılım ve Veritabanı Uzmanlığı kursuna
    başladım ve C# ile tanıştım. Henüz bu konuda çok yeniyim ve
    öğrendiklerimi test etmek için bir şeyler geliştirmeye çalıştım,
    sonuç itibariyle ortaya böyle bir şey çıktı.

    Sözü fazla uzatmadan programa geçeyim.

    Nedir?



    OtoTweet programı; her hangi bir Twitter.com hesabınıza
    daha önceden kayıt ettiğiniz Tweetleri otomatik olarak, belirlediğiniz
    süre aralıklarıyla göndermenizi sağlayan basit bir programdır.

    Programın ne işe yaradığı hakkında daha fazla fikir sahibi olmak için
    aşağıda ki videodan yardım alabilirsiniz.


    http://www.youtube.com/watch?v=SnnpAaTW-1Q


    Nasıl sahip olunur?

    Programa sahip olmak için ise http://bit.ly/OtoTweet adresine
    giderek mail adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.



    Not: İlk programımdır.
  • 14-02-2013, 19:19:39
    #2
    Oldukca basarili tebrik ediyorum
  • 14-02-2013, 19:31:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende beğendim gayet güzel olmuş.
    Nerde bu kurs ya merak ettim
  • 14-02-2013, 19:33:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    vay be buda cikmis
  • 14-02-2013, 19:34:10
    #5
    Elinize sağlık
  • 14-02-2013, 19:35:48
    #6
    cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukca basarili tebrik ediyorum
    Teşekkür ederim

    FelixCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende beğendim gayet güzel olmuş.
    Nerde bu kurs ya merak ettim
    Teşekkür ederim İzmir'deyim kurs Konak'da.

    eskiAcik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be buda cikmis
    Öyle oldu biraz

    DeLuza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık
    Teşekkür ederim
  • 14-02-2013, 20:28:55
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazılım güzel elinize sağlık.
    Bir kaç önerim olacak:
    * Tweetler girildiği zaman yeni girileni en alta kaydediyor. Yeni girilenin üstte olması daha mantıklı.
    * Kullanıcı adı - şifre girerek sanırım yazılım içindeki browser'dan twitter üzerinden direk giriş yaptırıyorsunuz ama güvenlik açısından çoğu kişi kullanıcı adı ve şifre girmek istemez. Uygulama ile bağlamanız faydalı olur diye düşünüyorum.
  • 14-02-2013, 20:47:02
    #8
    ersinbasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım güzel elinize sağlık.
    Bir kaç önerim olacak:
    * Tweetler girildiği zaman yeni girileni en alta kaydediyor. Yeni girilenin üstte olması daha mantıklı.
    * Kullanıcı adı - şifre girerek sanırım yazılım içindeki browser'dan twitter üzerinden direk giriş yaptırıyorsunuz ama güvenlik açısından çoğu kişi kullanıcı adı ve şifre girmek istemez. Uygulama ile bağlamanız faydalı olur diye düşünüyorum.
    Önerileri dikkate alacağım, teşekkürler.

    Giriş konusu dediğiniz gibi browser üzerinden gerçekleşiyor, Twitter API ile bağlanma olayı 2. versiyonda düşünüyordum zaten. Şuan onu bağlayacak bilgiye sahip değilim detaylı bir şekilde incelemem gerekiyor
  • 14-02-2013, 20:48:40
    #9
    Bir önerim daha var; zamanlanmış tweet.
    Ben tweet'i kaydedeceğim şu saatte gönder diye. O saat gelince gönderecek. Ama bunun için önce API'ye ihtiyaç var. Başarılar