ersinbasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım güzel elinize sağlık.
Bir kaç önerim olacak:
* Tweetler girildiği zaman yeni girileni en alta kaydediyor. Yeni girilenin üstte olması daha mantıklı.
* Kullanıcı adı - şifre girerek sanırım yazılım içindeki browser'dan twitter üzerinden direk giriş yaptırıyorsunuz ama güvenlik açısından çoğu kişi kullanıcı adı ve şifre girmek istemez. Uygulama ile bağlamanız faydalı olur diye düşünüyorum.
Önerileri dikkate alacağım, teşekkürler.

Giriş konusu dediğiniz gibi browser üzerinden gerçekleşiyor, Twitter API ile bağlanma olayı 2. versiyonda düşünüyordum zaten. Şuan onu bağlayacak bilgiye sahip değilim detaylı bir şekilde incelemem gerekiyor