Merhaba arkadaşlar;

Kısa bir süre önce Yazılım ve Veritabanı Uzmanlığı kursuna
başladım ve C# ile tanıştım. Henüz bu konuda çok yeniyim ve
öğrendiklerimi test etmek için bir şeyler geliştirmeye çalıştım,
sonuç itibariyle ortaya böyle bir şey çıktı.

Sözü fazla uzatmadan programa geçeyim.

Nedir?



OtoTweet programı; her hangi bir Twitter.com hesabınıza
daha önceden kayıt ettiğiniz Tweetleri otomatik olarak, belirlediğiniz
süre aralıklarıyla göndermenizi sağlayan basit bir programdır.

Programın ne işe yaradığı hakkında daha fazla fikir sahibi olmak için
aşağıda ki videodan yardım alabilirsiniz.


http://www.youtube.com/watch?v=SnnpAaTW-1Q


Nasıl sahip olunur?

Programa sahip olmak için ise http://bit.ly/OtoTweet adresine
giderek mail adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.



Not: İlk programımdır.