• 14-02-2013, 20:51:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ersinbasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önerim daha var; zamanlanmış tweet.
    Ben tweet'i kaydedeceğim şu saatte gönder diye. O saat gelince gönderecek. Ama bunun için önce API'ye ihtiyaç var. Başarılar
    Güzel öneri, not alıyorum Teşekkürler.
  • 17-02-2013, 17:27:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ersinbasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önerim daha var; zamanlanmış tweet.
    Ben tweet'i kaydedeceğim şu saatte gönder diye. O saat gelince gönderecek. Ama bunun için önce API'ye ihtiyaç var. Başarılar
    hootsuite.com tavsiye ediyorum. Güvenilirdir. 350k, 180k ve 85k hesaplarımın tweetlerini burdan saatini ayarlayarak gönderiyorum. Aslında özelliği bu değil. Tweetdeck tarzı bi site. Ana sayfayı, gelen mentionları, mesajları, rt ettiklerini, gönderdiğin tweetleri vs gibi bir çok sekmeyi bir ekranda gösterebiliyor. Ama benim kullanış amacım istediğim saate tweet ayarlayıp göndermek.
  • 22-02-2014, 17:30:40
    #12
    beta olarak nitelemek oldukça mütevazi olmuş eline sağlık.
  • 22-02-2014, 17:40:39
    #13
    kudret07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beta olarak nitelemek oldukça mütevazi olmuş eline sağlık.
    Teşekkür ederim @kudret07
  • 22-02-2014, 17:49:58
    #14
    Kesinlikle başarılı devamını dilerim


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 22-02-2014, 17:59:04
    #15
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle başarılı devamını dilerim


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
    Teşekkürler, şu sıralar API ile desteklenmiş ve daha gelişmiş özellikler barındıran bir versiyon üzerinde çalışıyorum. Twitter hesapları ile yakından ilgilenen arkadaşlara ciddi kolaylıklar sağlamasını umduğum yenilikçi bir kaç küçük özellik olacak, bakalım yakın zaman da tamamlayıp tanıtırım umarım
  • 22-02-2014, 21:25:41
    #16
    Yeminle dün bu tarz bir programa ihtiyacım oldu oturdum erinmedim kendime yazdım ... birebir aynı mantık.. tabi ben keendime yazdıgım için grafik ögelerine dikkat etmedim.. dün gece yazdım hazır ettim VDS ye attım .. hakketten ilginç tesadüf kolay gelsin
  • 22-02-2014, 22:41:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Eline Sağlık, geliştirmeniz çok iyi olucaktır
  • 22-02-2014, 22:45:22
    #18
    @mahirtaha, @BatuhanATES teşekkür ederim, geliştirmeye devam ediyorum