Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle başarılı devamını dilerim


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Teşekkürler, şu sıralar API ile desteklenmiş ve daha gelişmiş özellikler barındıran bir versiyon üzerinde çalışıyorum. Twitter hesapları ile yakından ilgilenen arkadaşlara ciddi kolaylıklar sağlamasını umduğum yenilikçi bir kaç küçük özellik olacak, bakalım yakın zaman da tamamlayıp tanıtırım umarım