Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yazılım güzel elinize sağlık.
Bir kaç önerim olacak:
* Tweetler girildiği zaman yeni girileni en alta kaydediyor. Yeni girilenin üstte olması daha mantıklı.
* Kullanıcı adı - şifre girerek sanırım yazılım içindeki browser'dan twitter üzerinden direk giriş yaptırıyorsunuz ama güvenlik açısından çoğu kişi kullanıcı adı ve şifre girmek istemez. Uygulama ile bağlamanız faydalı olur diye düşünüyorum.