Pilagetor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Twitter Doğrulanmış Profil Başvuru Formu Açıldı!
183
●19.142
- 15-08-2016, 12:00:21açıklamaya yaptığınız işi yazabilirsiniz ben öyle yaptım, kimlikte olan isim olması önemli sanırım tam bilmiyorum ama en azından benimki öyleydi mail adresinin bir önemi yok.Clown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2016, 12:35:21Kolay Gelsin herkese, Perşembe günü 5 tane sayfamız için başvurada bulunduk 2 sayfamızı reddettiler kriterlere uygun değil diye ayrıca bazı başvurlarda belge istediler bazı belgelerde istemediler, kriter olarak belirtiği şey ne Twitter'ın tam olarak mesela başvuru formunda link istiyor iki tane ve hep www. uzantılı hem de mobil uzantılı adresimizi verdik ayrı kurumsal firmayız yardımcı olursanız sevinirim
- 16-08-2016, 10:48:28An itibariyle kişisel hesabım onaylandı.
Ne gönderdin ne yaptın nasıl ettin diyenler için yaziyim
İMDB sayfası oyuncu profili yapmıştım 5 film ekledim
itunes de single koymuştum
son olarak haber sitesinde köşe yazarlığı..
Hesapta tanımlı mail adresi haber sitesi uzantılı mail adresi idi. haber sitesi com.tr bu arada.
başvuruyu hangi dilde yaptın derseniz ingilizce.
kac haftada onaylandı derseniz 3 hafta sanırım
kimlik gönderdin mi derseniz evet başvururken istedi gönderdim.
imdb ve itunes i nasıl yaptın diye sormayın bilen biliyor zaten. bilmeyen de uğraşsın ben 1 senedir uğraşıyorum.
Profilimi de bilen bilir, bilmeyen verified den görebilir.
varsa bi hayırlı olsununuzu alırım
- 16-08-2016, 12:06:09Hayırlı olsun kardeşim hayat sana güzelpscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2016, 12:10:40pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam IMDB ve iTunes bende de var. Açıklama kısmına vs ne yazdığınızı söyleyebilir misiniz? Bir de şu haber kısmını vs nasıl ayarladınız?
PM atıp bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Ücret isterseniz, verebilirim. Teşekkürler şimdiden.
Sent from my iPhone using Tapatalk - 16-08-2016, 13:24:19Üyeliği durdurulduHocam bende 3 haftadır bekliyorum web sitem filan herşey var twitterda mail adresimde aynı web uzantılı. 3 haftadır ne olumlu ne de olumsuz bir cevap gelmedi. Yeniden başvuru da yapamıyorum. Çünkü işlemde diye ingilizce bir uyarı var.Jequsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2016, 13:32:41Hayırlı olsun , umarım benim gibi 4 ay sonra rozetini kaybetmezsin kendi sahsı orjinal bilgiler ile rozet aldım , 4,5 ay sonra rozettim düştü.pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle