Arkadaşlar gördüğüm ve tahmin ettiğim kadarıyla bir hafta içinde yanıt alanlar hep olumsuz yanıt almış formu yollayıp uzun süredir bekleyenlerin hep onaylanıyor Aceleye getirmeyin ingilizce olarak güzelce yazın sabırla bekleyin hepinize kolay gelsin