• 16-08-2016, 13:45:08
    bal1215 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun , umarım benim gibi 4 ay sonra rozetini kaybetmezsin kendi sahsı orjinal bilgiler ile rozet aldım , 4,5 ay sonra rozettim düştü.
    Sanırım rozet düşmesi sana özel bir şey değil bir çok sanatçıda da rozet düşmesi gördük. Bol keseden verince birden toplayabiliyor. Bunu neye göre belirliyorlar bilmiyorum.

    aliosmanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam IMDB ve iTunes bende de var. Açıklama kısmına vs ne yazdığınızı söyleyebilir misiniz? Bir de şu haber kısmını vs nasıl ayarladınız?

    PM atıp bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Ücret isterseniz, verebilirim. Teşekkürler şimdiden.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ben bir yazarım kitap yazarıyım itunes imdb kullanmadım sadece amazon sitesindeki satış linklerimi kullandım ve hakkımda çıkan ulusal haberlerin linklerini gönderdim. tabi ki com.tr uzantılı mail adresim ile başvuru yaptım.
    Açıklama kısmı Türkçe ingilizce diye bir ayrım yok Twitter verification konusunda çalışan Türkçe bilen veya Türk asıllı çalışanlar var.

    Bizzat ben açıklama kısmına bir cümle ile Türkçe yazdım. 2 hafta sonra onay aldım.

    Haber konusunda yardımcı olabilirim pm atabilirsiniz.
  • 16-08-2016, 14:31:50
    Jequsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim hayat sana güzel
    Eyvallah teşekkür ederim

    aliosmanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam IMDB ve iTunes bende de var. Açıklama kısmına vs ne yazdığınızı söyleyebilir misiniz? Bir de şu haber kısmını vs nasıl ayarladınız?

    PM atıp bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Ücret isterseniz, verebilirim. Teşekkürler şimdiden.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    açıklama kısmına önce oyunculuk yaptığımı sonradan bırakıp albüm çıkartmak için single çıakrttığımı, sonra da albüm çıkartmaktan vazgeçip köşe yazarlığı yapmaya karar verdiğimi falan yazdım. pm e gerek yok yaptıklarımı yazdım artık size kalmış inandırabilmek. güzel bir ingilizce ile gönderin. imdb itunes gibi linkleri de ekleyip gonderin. kabul edip etmemek twitter a kalmış.

    bal1215 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun , umarım benim gibi 4 ay sonra rozetini kaybetmezsin kendi sahsı orjinal bilgiler ile rozet aldım , 4,5 ay sonra rozettim düştü.
    nick falan değiştirdiysen düşer, onun haricinde paylaşımlarına göre de yada şikayete göre düşebilir. geçmiş olsun.
  • 16-08-2016, 15:02:51
    Bende spor haberleri sitemin twitter hesabı için başvurdum ama reddedildi. Olmayacağını biliyordum ama şansımı denedim
  • 17-08-2016, 18:29:39
    Teşekkür ederim 250 TL veriyordum az daha
  • 17-08-2016, 18:58:06
    Arkadaşlar bu başvuruyu iptal etme yada düzeltme varmı ? yanlış yaptım başvuruyu olumsuz yanıt da gelmedi
  • 24-08-2016, 01:12:43
    1 spor kulubu. 1 sahsi hesabimi 3 tanede yabanci dj abimizi onaylattim. yontemi buldum aslinda wikipedia olunca kolay oluyor.
  • 26-08-2016, 16:35:30
    Üyeliği durduruldu
    İtunes linkim ve sitemin linkini ekleyerek basvurur yaptım gelen cevah bu
    Thanks for your request to verify
    We reviewed the account, and unfortunately it is not eligible to be verified at this time. Please visit our Help Center for more information about the types of accounts we verify.

    onayatmak için nelere yapabilirim itunseta 3adet singelim mevcut
  • 27-08-2016, 00:55:09
    Üyeliği durduruldu
    Biriyaziyorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtunes linkim ve sitemin linkini ekleyerek basvurur yaptım gelen cevah bu
    Thanks for your request to verify
    We reviewed the account, and unfortunately it is not eligible to be verified at this time. Please visit our Help Center for more information about the types of accounts we verify.

    onayatmak için nelere yapabilirim itunseta 3adet singelim mevcut
    Sana yine cevap gelmiş, bana 1 aydır olumlu olumsuz cevap gelmiyor. Yeni başvuruda gerçekleştiremiyorun. Çünkü işlemde diye uyarı veriyoe.
  • 27-08-2016, 02:32:18
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana yine cevap gelmiş, bana 1 aydır olumlu olumsuz cevap gelmiyor. Yeni başvuruda gerçekleştiremiyorun. Çünkü işlemde diye uyarı veriyoe.
    Bendede oyle hocam.