Hayırlı olsun kardeşim hayat sana güzel
Eyvallah teşekkür ederim
Hocam IMDB ve iTunes bende de var. Açıklama kısmına vs ne yazdığınızı söyleyebilir misiniz? Bir de şu haber kısmını vs nasıl ayarladınız?
PM atıp bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Ücret isterseniz, verebilirim. Teşekkürler şimdiden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
açıklama kısmına önce oyunculuk yaptığımı sonradan bırakıp albüm çıkartmak için single çıakrttığımı, sonra da albüm çıkartmaktan vazgeçip köşe yazarlığı yapmaya karar verdiğimi falan yazdım. pm e gerek yok yaptıklarımı yazdım artık size kalmış inandırabilmek. güzel bir ingilizce ile gönderin. imdb itunes gibi linkleri de ekleyip gonderin. kabul edip etmemek twitter a kalmış.
Hayırlı olsun , umarım benim gibi 4 ay sonra rozetini kaybetmezsin kendi sahsı orjinal bilgiler ile rozet aldım , 4,5 ay sonra rozettim düştü.
nick falan değiştirdiysen düşer, onun haricinde paylaşımlarına göre de yada şikayete göre düşebilir. geçmiş olsun.