• 25-07-2016, 22:00:24
    #64
    benşm basvurum 6 gundur incelleniyor. bugunde instagrama basvurduk hayırlsı
  • 26-07-2016, 00:06:06
    #65
    Twitter formu yine kapattı hadi hayırlısı.
  • 26-07-2016, 00:24:15
    #66
    alicnsf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter formu yine kapattı hadi hayırlısı.
    Büyük ihtimalle yeni bir yenilik içindedir. Bu kadar kısa sürede kapayacaklarını sanmıyorum. Zira bu kadar yoğunluk olacağını tahmin ettiklerini düşünüyorum. Öyle olsa önceden (1 haftaya kadar) forma erişebilen hesapların herkes adına form gönderme yetkisini almazlardı. Artık kişi kendi hesabı dışında kimse adına form yollayamıyor...
  • 26-07-2016, 00:26:40
    #67
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benşm basvurum 6 gundur incelleniyor. bugunde instagrama basvurduk hayırlsı


    Hocam instagram için PM atabilir misin[emoji4] Başvuruyu nasıl yaptın? iTunes, IMDB, Spotify vs hepsi var


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 26-07-2016, 01:04:34
    #68
    Üyeliği durduruldu
    abi aciklamayi ingilizce yazmak nedir ?

    referans siteler turk

    hesap turk tweetler turk yazi ingilizce form ingilizce diye aciklama ingilizce yazilmaz. turkce gönderdim onaylamiyoruz dediler ingilizce yollamaniz bişi fayda etmiyor gelen mesaj turkceydi
  • 26-07-2016, 08:58:34
    #69
    mediagency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi aciklamayi ingilizce yazmak nedir ?



    referans siteler turk



    hesap turk tweetler turk yazi ingilizce form ingilizce diye aciklama ingilizce yazilmaz. turkce gönderdim onaylamiyoruz dediler ingilizce yollamaniz bişi fayda etmiyor gelen mesaj turkceydi


    Ben başvuruyu türkçe yaptım ama bana gelen mail ingilizceydi bilginize.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 26-07-2016, 19:56:40
    #70
    link kapatildi mi benim diger hesaplarda falan acık
  • 26-07-2016, 20:24:39
    #71
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benşm basvurum 6 gundur incelleniyor. bugunde instagrama basvurduk hayırlsı
    instagram için link atarmısınız ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:24:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:20:49 --

    3 hesabımız için yollamıştık 2'sine 1 hafta sonra red cevabı geldi ancak diğerine herhangi bi cevap gelmedi hala bekliyor %90 onaylanacak
  • 27-07-2016, 15:46:19
    #72
    Onaylayabilen hiç olmadı mı ?