alicnsf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter formu yine kapattı hadi hayırlısı.
Büyük ihtimalle yeni bir yenilik içindedir. Bu kadar kısa sürede kapayacaklarını sanmıyorum. Zira bu kadar yoğunluk olacağını tahmin ettiklerini düşünüyorum. Öyle olsa önceden (1 haftaya kadar) forma erişebilen hesapların herkes adına form gönderme yetkisini almazlardı. Artık kişi kendi hesabı dışında kimse adına form yollayamıyor...