Birkac sorum var arkadaşlar daha once başvuranlar cevaplarsa sevinirim.
Başvurduğunuzda mail ile başvurunuz alındı deniyor mu?
başvuru yapıldığında forma girdiğimiz yerde başvuru yaptınız diye uyarı veriyor mu yoksa başvuru yapınca acık mı oluyor hala form
az once başvuru yaptım henüz başvurunuz alındı tarzı bir mail gelmedi.
Birkac sorum var arkadaşlar daha once başvuranlar cevaplarsa sevinirim.
Başvurduğunuzda mail ile başvurunuz alındı deniyor mu?
başvuru yapıldığında forma girdiğimiz yerde başvuru yaptınız diye uyarı veriyor mu yoksa başvuru yapınca acık mı oluyor hala form
az once başvuru yaptım henüz başvurunuz alındı tarzı bir mail gelmedi.
daha once başvuranlar cevap verirse sevinirim
Aynen banada her hangi bir mail gelmedi 1 hafta filan oluyor başvuru yaptığım.
Birkac sorum var arkadaşlar daha once başvuranlar cevaplarsa sevinirim.
Başvurduğunuzda mail ile başvurunuz alındı deniyor mu?
başvuru yapıldığında forma girdiğimiz yerde başvuru yaptınız diye uyarı veriyor mu yoksa başvuru yapınca acık mı oluyor hala form
az once başvuru yaptım henüz başvurunuz alındı tarzı bir mail gelmedi.
daha once başvuranlar cevap verirse sevinirim
Başvurduğunuza dair mail gelmiyor. Sadece sonuç maili geliyor tahminen 1 hafta içinde