Birkac sorum var arkadaşlar daha once başvuranlar cevaplarsa sevinirim.

Başvurduğunuzda mail ile başvurunuz alındı deniyor mu?
başvuru yapıldığında forma girdiğimiz yerde başvuru yaptınız diye uyarı veriyor mu yoksa başvuru yapınca acık mı oluyor hala form

az once başvuru yaptım henüz başvurunuz alındı tarzı bir mail gelmedi.

daha once başvuranlar cevap verirse sevinirim