@Pilagetor Hocam başvuru metin alanına ne yazmıştınız? ve birşey daha soracağım kullanıcı adınız adınızmıydı ?
Kullanıcı adı İsmimiz ile aynı olmak zorunda mı ?
-EKLEME-
Kimlikte ismim xx yy zz fakat ben twitter'da yy zz kullanıyorum bu sorun çıkartır mı kimlik fotoğrafı atılıyor ya twitter'a
xx = 1. İsim
yy = 2. İsim
zz = Soyad
-EKLEME 2-
Twitter'a kayıtlı olduğunuz email
xx@siteismi.com mu yoksa free mail mi yani
xx@gmail-hotmail.com mu ?
açıklamaya yaptığınız işi yazabilirsiniz ben öyle yaptım, kimlikte olan isim olması önemli sanırım tam bilmiyorum ama en azından benimki öyleydi mail adresinin bir önemi yok.