Arkadaşlar gördüğüm ve tahmin ettiğim kadarıyla bir hafta içinde yanıt alanlar hep olumsuz yanıt almış formu yollayıp uzun süredir bekleyenlerin hep onaylanıyor

Aceleye getirmeyin ingilizce olarak güzelce yazın sabırla bekleyin hepinize kolay gelsin
Hocam bende 3 haftadır bekliyorum web sitem filan herşey var twitterda mail adresimde aynı web uzantılı. 3 haftadır ne olumlu ne de olumsuz bir cevap gelmedi. Yeniden başvuru da yapamıyorum. Çünkü işlemde diye ingilizce bir uyarı var.