• 06-03-2014, 19:14:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selamlar arkadaslar
    botla aciliyormus sanirim. turk isim soy isim profil fotosuna sahip 300 user almak istiyorum. kullanici adi sifre seklinde. varmidir bu tarz bir hizmet veren
  • 06-03-2014, 21:58:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uygulama için mi vs. ne için kullanacaksınız acaba detay alabilirmiyim.
  • 06-03-2014, 22:08:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pinterest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama için mi vs. ne için kullanacaksınız acaba detay alabilirmiyim.
    Hocam manuel olarak kullanilacak twit atilacak
  • 07-03-2014, 10:53:35
    #4
    bende pm alabilirmiyim acaba.
  • 07-03-2014, 10:58:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar arkadaslar
    botla aciliyormus sanirim. turk isim soy isim profil fotosuna sahip 300 user almak istiyorum. kullanici adi sifre seklinde. varmidir bu tarz bir hizmet veren
    uqurdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende pm alabilirmiyim acaba.
    500 Türk Bot çekimini 200 TL'ye uygulamanıza çekim yapabilirim.

    Özellikleri:
    -Hepsi gerçek fotoğraflı,
    -Arka plan header vs resimli
    -Biyografileri olan
    -Tüm hesapların takipçisi ve takip ettiği kişiler vardır
    - Ve hepsi mail onaylı hesaplardır

    Ekstra olarak 1 ay garanti verebilirim. Kapanma vs olmaz. %1 ihtimal kapanan olsa bile bu garanti süresinde tekrar yenine eklerim.
  • 07-03-2014, 11:18:01
    #6
    Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 Türk Bot çekimini 200 TL'ye uygulamanıza çekim yapabilirim.

    Özellikleri:
    -Hepsi gerçek fotoğraflı,
    -Arka plan header vs resimli
    -Biyografileri olan
    -Tüm hesapların takipçisi ve takip ettiği kişiler vardır
    - Ve hepsi mail onaylı hesaplardır

    Ekstra olarak 1 ay garanti verebilirim. Kapanma vs olmaz. %1 ihtimal kapanan olsa bile bu garanti süresinde tekrar yenine eklerim.
    forumda bi batuhan diye bir arkadas 1k üyeyü uygulamaya 100 tl ye cekiyor sence bu biraz pahalı degilmi ve o arkadas istege göre de acıyor kız erkek fenerli felan
  • 07-03-2014, 11:23:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    uqurdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda bi batuhan diye bir arkadas 1k üyeyü uygulamaya 100 tl ye cekiyor sence bu biraz pahalı degilmi ve o arkadas istege göre de acıyor kız erkek fenerli felan
    İstediğiniz kişiden almakta özgürsünüz hocam. Sonuçta ortada bir emek var, ve herkes kendi emeğine bir bedel biçiyor.

    Örneğin TT işini 100 TL ye yapan da var, 500 TL ye yapan da.
  • 07-03-2014, 11:41:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 Türk Bot çekimini 200 TL'ye uygulamanıza çekim yapabilirim.

    Özellikleri:
    -Hepsi gerçek fotoğraflı,
    -Arka plan header vs resimli
    -Biyografileri olan
    -Tüm hesapların takipçisi ve takip ettiği kişiler vardır
    - Ve hepsi mail onaylı hesaplardır

    Ekstra olarak 1 ay garanti verebilirim. Kapanma vs olmaz. %1 ihtimal kapanan olsa bile bu garanti süresinde tekrar yenine eklerim.
    Hocam ben uygulamaya cektirmekten ziyade manuel elle kullanmak istiyorum hesaplari
  • 07-03-2014, 11:44:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben uygulamaya cektirmekten ziyade manuel elle kullanmak istiyorum hesaplari
    Anladım hocam. Peki bu hesapları nasıl yöneteceksiniz?
    Biraz detaylı bilgi verirseniz ona göre alternatif çözüm önermeye çalışırım.