• 07-03-2014, 11:54:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam. Peki bu hesapları nasıl yöneteceksiniz?
    Biraz detaylı bilgi verirseniz ona göre alternatif çözüm önermeye çalışırım.
    Normal 15 kisiye falan bolusturulecek. Adam basi 20ser hesap mesela. Herkes kendine ait o hesaplara girip twit atacak
  • 07-03-2014, 17:23:33
    #11
    Eğer giriş tarihi eski olan hesap arıyorsanız konumu inceleyebilirsiniz.
    İsim, soyad ve profil fotoğraflarını sizin eklemeniz gerekiyor yalnız.
    https://www.r10.net/twitter/1213734-s...hesaplari.html
  • 11-03-2014, 23:42:01
    #12
    burack hocam bulabildin mi hesap toplu uygun fiyata varsa bana da lazım 1k kadar
  • 11-03-2014, 23:49:12
    #13
    15 kişi 300 hesabı çok kolay açabilir herkes 20 hesap açacak çok zor değil. Forumda fiyatlar malum.