Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam. Peki bu hesapları nasıl yöneteceksiniz?
Biraz detaylı bilgi verirseniz ona göre alternatif çözüm önermeye çalışırım.
Normal 15 kisiye falan bolusturulecek. Adam basi 20ser hesap mesela. Herkes kendine ait o hesaplara girip twit atacak