BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben uygulamaya cektirmekten ziyade manuel elle kullanmak istiyorum hesaplari
Anladım hocam. Peki bu hesapları nasıl yöneteceksiniz?
Biraz detaylı bilgi verirseniz ona göre alternatif çözüm önermeye çalışırım.