Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 Türk Bot çekimini 200 TL'ye uygulamanıza çekim yapabilirim.

Özellikleri:
-Hepsi gerçek fotoğraflı,
-Arka plan header vs resimli
-Biyografileri olan
-Tüm hesapların takipçisi ve takip ettiği kişiler vardır
- Ve hepsi mail onaylı hesaplardır

Ekstra olarak 1 ay garanti verebilirim. Kapanma vs olmaz. %1 ihtimal kapanan olsa bile bu garanti süresinde tekrar yenine eklerim.
forumda bi batuhan diye bir arkadas 1k üyeyü uygulamaya 100 tl ye cekiyor sence bu biraz pahalı degilmi ve o arkadas istege göre de acıyor kız erkek fenerli felan