forumda bi batuhan diye bir arkadas 1k üyeyü uygulamaya 100 tl ye cekiyor sence bu biraz pahalı degilmi ve o arkadas istege göre de acıyor kız erkek fenerli felan
İstediğiniz kişiden almakta özgürsünüz hocam. Sonuçta ortada bir emek var, ve herkes kendi emeğine bir bedel biçiyor.
Örneğin TT işini 100 TL ye yapan da var, 500 TL ye yapan da.