• 02-03-2014, 14:54:14
    #37
    Bende sorun yok.
  • 02-03-2014, 15:57:32
    #38
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sorun yok.
    apin en son ne zaman patladı
  • 02-03-2014, 16:01:35
    #39
    Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apin en son ne zaman patladı
    1 aydan uzun süredir patlamadı hiçbir apim. Ayrıca sistem değiştikten sonra 2-3 api açtım onlarda da 1k kişide 100 civarı çekim yapıyor zaten geri kalanı uygulamadan çıkmıştır.
  • 02-03-2014, 16:13:15
    #40
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorunu bende yaşıyorum kullanılabilir 500 ken takipçiye 500 yazınca 125 falan atıyor arada böyle oluyor.
  • 02-03-2014, 16:15:04
    #41
    12 şubatta sıkıntı başladı..
    12 şubattan sonra açtığımız apilerde ve scriplerde sorunlar var. önceki apilerde takipçi göndermede v.s sorun yoktu. ben api oluşturma sayfasında mobil onay başladığından beri bu sorunların yaşandığını düşünüyorum yazılım ile yada hosting ile ilgili bir sorun değil farklı yöntemler denedim çözüm olmadı..
    işin garip tarafı rt fav tweette hiç bir sorun yokken takipçi işinde böyle bir saçmalık olması çok enteresan, sorunun önce twitterdan kaynaklandığını düşündük /statuste yolunda gitmeyen şeyler vardı ama onlarda %100 sorunsuz hale gelince sorunun devam ettiğini gördük..
    Muhtemelen bunun api oluşturken bir püf noktası falan olmalı ama henüz çözemedik..
    bakalım hayırlısı.. daha öncede yazmıştım şimdilik sorun kimsenin umrunda değil 1-2 ay içinde şuan aktif olan tüm apiler 0 lanınca sorun ortak sorun olacak o zaman çözüm süreci hızlanır
  • 08-03-2014, 18:09:18
    #42
    sorun devam ediyor
  • 08-03-2014, 20:10:09
    #43
    aspx scriptlerimde problem düzeldi.
    php scriptlerde sorun devam ediyor.
    özellikle epicrul yazılımlarda sıkıntı var.. hızlı işlem yapmaya çalıştığından olabilir,
    elinde epicrul olmayan php scripti olan varsa son durum hakkında bilgi verebilirmi?
  • 09-03-2014, 02:00:11
    #44
    Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspx scriptlerimde problem düzeldi.
    php scriptlerde sorun devam ediyor.
    özellikle epicrul yazılımlarda sıkıntı var.. hızlı işlem yapmaya çalıştığından olabilir,
    elinde epicrul olmayan php scripti olan varsa son durum hakkında bilgi verebilirmi?
    Çalışan örnek gösterebileceğiniz bir aspx scripti var mı hocam ?

    Benim site php ancak aspx yeni bir script yaptırsam sorunsuz çalısır mı ne düşünüyorsunzu bu konuda
  • 09-03-2014, 02:28:04
    #45
    hocam sorun tamamen twitter'dan kaynaklanıyor, bazen script saçmalıyor bazen eskisi gibi çalışıyor özellikle dediğim gibi hızlı işlem mafediyor, yavaş sorgu az sorgu rahat işlem yapmaya yarıyor.
    bu arada ben aspx scriptlerde dahil kullanıcıya verilen takipçi sayısını minimum a düşürdüm