12 şubatta sıkıntı başladı..
12 şubattan sonra açtığımız apilerde ve scriplerde sorunlar var. önceki apilerde takipçi göndermede v.s sorun yoktu. ben api oluşturma sayfasında mobil onay başladığından beri bu sorunların yaşandığını düşünüyorum yazılım ile yada hosting ile ilgili bir sorun değil farklı yöntemler denedim çözüm olmadı..
işin garip tarafı rt fav tweette hiç bir sorun yokken takipçi işinde böyle bir saçmalık olması çok enteresan, sorunun önce twitterdan kaynaklandığını düşündük /statuste yolunda gitmeyen şeyler vardı ama onlarda %100 sorunsuz hale gelince sorunun devam ettiğini gördük..
Muhtemelen bunun api oluşturken bir püf noktası falan olmalı ama henüz çözemedik..
bakalım hayırlısı.. daha öncede yazmıştım şimdilik sorun kimsenin umrunda değil 1-2 ay içinde şuan aktif olan tüm apiler 0 lanınca sorun ortak sorun olacak o zaman çözüm süreci hızlanır