Ya gerçekten bu başlıkta sıktı arkadaşlar.
Twitter yeni yeni uygulamalar getiriyor ve yeni apilerde belirli revizyonlara gidiyor.
Takipçi kasarken hızlı degil yavaş tek tek gönderen scriptleri kullanırsanız hepsini gönderir bir sorun yaşamazsınız. Eğer hızlı takipçi gönderme işlemi yapıyorsanız Charles kullanarak hepsini gönderebilirsiniz.
Boşuna konuyu habire up lamaya gerek yok.Şimdi charles ile nasıl gönderilecek diye sormayın biraz araştırın bulursunuz.
Api kısıtlamaları twitter için yeni önlemler malum bu işi bitirmeye çalışan bir twitter var.