• 18-02-2014, 01:57:29
    #19
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim dediğimi bi deneyin
    oda denendi bir nebze çözüm oluyor ama tam anlamıyla çözüm değil.
    3 dakikaya kadar aralıklarla girişte yapılsa çözüm olmuyor.
    genelde saçmalıyor. kafasına göre işlem yapıyor script.
  • 18-02-2014, 19:32:41
    #20
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahtekar olduğumu ispatlasana sayın arkadaşım
    Senin siten için gerekli kodlamaları yapıp teslim ettim, tamam kardeşim olmuş dedin.
    RT + FAV + TWEET + Temizleme işlemleri vs herşey sorunsuz çalışıyor dedin ?

    Neye göre hala böyle konuşabiliyorsun anlamıyorum + ben konuda apilerde bir sıkıntı yok diyorum çünkü daha bugün toplamda genel olarak 10k ya yakın takipçi gönderdim genel olarak müşterilerin hesaplarına..

    Api kütüphanenizi güncelleyin dedim, bana gelmiş sahtekar diyorsun

    Dm kodlaması ile ilgilide pm at, ücretsiz veriyim 3-5 satırlık bir kod sayın arkadaşım

    Lütfen diğer arkadaşlar konuyla ilgili pm atmasın.
    Yahu sen ne yalancı nekakar ahlaksız ve bir okadar da sahdekar birisisin.

    Benim işim acele idi ve işi ne zmaan yaparsın dediğim de parayı gönder yarına teslim ederim dedin. Gecenin 12 sinde kalkıp ATM ye gittim sana 200 tl gönderdim.

    Onsan sonra bekleki beyefendi telefonları açsın 2/3 gün sonra farklı numaradan aradıgımda teli açdın. Sonra bahane üstüne bahane ve çalışmayan saçma sapan bir kod gönderim al sana işi yapdım dedin ve ben olmamıs dediğim halde sen ne telefonlara baktın ne de maile gecep verdin.

    Birde şimdi gelmiş utanmadan sıkılmadan "Sahtekar olduğumu ispatlasana sayın arkadaşım
    Senin siten için gerekli kodlamaları yapıp teslim ettim, tamam kardeşim olmuş dedin." diyorsun. Ha seni savculıga da dolandırıcılık sucundan şikayet etmiştim ama delil yetersizliğinden yırttın ama ben bana 20 bin liraya dahi malolsa senden o 200 tl yi çıkaracağım pire için yorgan yakarım kımse d ebeni keriz yerine koyamaz.

    Ve madem ben demişim ki tamam oldu kardesim. ozaman halen neyin peşindeyim bunu açıklarmısın bana
  • 19-02-2014, 10:18:24
    #21
    Çözebilen varmı arkadaşlar konuyu)
  • 19-02-2014, 13:29:58
    #22
    Sorun devam etmektedir
  • 20-02-2014, 03:41:50
    #23
    Eski apilerini kullanan arkadaslarin suan bu durum pek umrunda degil ama malum apilerin omru..
    Herkesin ortak sorunu bu olunca kisa surede cozulur..
  • 20-02-2014, 09:27:52
    #24
    Evet eski apilerde sorun yok Yeni apiler sorun vermekte bakalım ne olacak...
    Ama yeni apilere geçince herkes bu başlıkta feryat figan edecek gibi
  • 20-02-2014, 09:39:10
    #25
    22'sinde apilere yeni bir güncelleme gelicekmiş gibi duyum aldım bu sorun bendede var. 100 yazıyorum 30 gidiyor yada 1000 yazıyorum 300 gidiyor. Anca farklı bir programı panele senkonize ettigimde tam verim alabiliyorum ondada tum paneli profile boşaltıyor.
  • 20-02-2014, 16:15:09
    #26
    anilkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22'sinde apilere yeni bir güncelleme gelicekmiş gibi duyum aldım bu sorun bendede var. 100 yazıyorum 30 gidiyor yada 1000 yazıyorum 300 gidiyor. Anca farklı bir programı panele senkonize ettigimde tam verim alabiliyorum ondada tum paneli profile boşaltıyor.
    Nereden duydunuz hocam? Böyle şeyler önceden açıklanıyor mu?
  • 22-02-2014, 23:57:47
    #27
    sorun devam ediyormu?
    problemi gideren çözüm bulan varmı?