aspx scriptlerimde problem düzeldi.
php scriptlerde sorun devam ediyor.
özellikle epicrul yazılımlarda sıkıntı var.. hızlı işlem yapmaya çalıştığından olabilir,
elinde epicrul olmayan php scripti olan varsa son durum hakkında bilgi verebilirmi?