• 02-11-2025, 23:19:52
    #1
    @CemC; Kendisi yaşça babam yaşında olmasına rağmen kulak iltihabı yaşadığım zamanlarda benimle adeta arkadaşım gibi sıkılmadan konuştu ve süreci takip etmiştir , Cidden berbat bir dönemdi ama atlattım süreçle yakından ilgilenip sıkılmadan vakit ayırdığı için ne kadar teşekkür etsem az
  • 02-11-2025, 23:25:24
    #2
    Dünya hâlâ dönüyorsa güzel insanların hatrına dönüyor.👏
  • 02-11-2025, 23:27:09
    #3
    Güzel, ticari durum dışı teşekkür konusu, teşekkürler arkadaşa..
  • 02-11-2025, 23:32:52
    #4
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CemC; Kendisi yaşça babam yaşında olmasına rağmen kulak iltihabı yaşadığım zamanlarda benimle adeta arkadaşım gibi sıkılmadan konuştu ve süreci takip etmiştir , Cidden berbat bir dönemdi ama atlattım süreçle yakından ilgilenip sıkılmadan vakit ayırdığı için ne kadar teşekkür etsem az
    @GreedMedya; öncelikle geçmiş olsun. Allah şifa versin. Umarım sıkıntılı dönemi atlatmışsınızdır ve bir daha benzer sıkıntı yaşamazsınız. Teşekkür nezaketiniz için ben de teşekkür ederim. Her zaman arayabilirsiniz. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.
  • 03-11-2025, 01:34:16
    #5
    @CemC; sanal alemde tanıştığım saygıdeğer insanlardan kendisi her konuda sıkılmadan banada destek sağladı bende teşekkürlerimi sunarım 🙏
  • 03-11-2025, 02:03:54
    #6
    Platin üye
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Kulak iltihabı dediğiniz şey orta kulak iltihaplanması mı acaba?
    Eğer öyleyse
    Bende de durum aynı iki kulağımda da var 1 haftadır ilaç kullanıyorum sağır sağır gezinip duruyorum gerçekten zor bir durum.
    Süreç nasıl geçti iyileştin mi
  • 03-11-2025, 02:08:11
    #7
    Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Kulak iltihabı dediğiniz şey orta kulak iltihaplanması mı acaba?
    Eğer öyleyse
    Bende de durum aynı iki kulağımda da var 1 haftadır ilaç kullanıyorum sağır sağır gezinip duruyorum gerçekten zor bir durum.
    Süreç nasıl geçti iyileştin mi

    Benim süreç berbattı . Her sabah uyandığımda kulağım ıslak akmış oluyordu . Ayrıca kulak kirinde kötü kokuda vardı ve ben aylarca böyle gezdim , 2 kere devlete gittim ikisinde de sadece yıkayıp gönderdiler geçici çözümlerdi hep


    Sonrasında artık çekilmez olduğu için paraya kıydım medikale gittim . Doktor kamerayla baktığında ilk ağzından çıkan '' sen bu kulaklarla nasıl duırdun .Kameradan gördüğümde içerisi artık tamamen iltihap olmuştu . güzelce temizledi ve 2 adet damla 1 krem verdi 10 gün içinde tertemiz oldu kulaklarım Allaha şükür

    tekrar kontrol gittiğimde ufak bi temizlik daha yaptı ve şuan eskisi gibi
  • 03-11-2025, 02:13:40
    #8
    Platin üye
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim süreç berbattı . Her sabah uyandığımda kulağım ıslak akmış oluyordu . Ayrıca kulak kirinde kötü kokuda vardı ve ben aylarca böyle gezdim , 2 kere devlete gittim ikisinde de sadece yıkayıp gönderdiler geçici çözümlerdi hep


    Sonrasında artık çekilmez olduğu için paraya kıydım medikale gittim . Doktor kamerayla baktığında ilk ağzından çıkan '' sen bu kulaklarla nasıl duırdun .Kameradan gördüğümde içerisi artık tamamen iltihap olmuştu . güzelce temizledi ve 2 adet damla 1 krem verdi 10 gün içinde tertemiz oldu kulaklarım Allaha şükür

    tekrar kontrol gittiğimde ufak bi temizlik daha yaptı ve şuan eskisi gibi
    Hay allahım ya şu devlet hastanelerinden çekeceğimiz var cidden.
    Bende ki durum şöyle akıntı yok, kulak kiri yok fakat iki kulağımda kapalı şuanda ve çınlıyor sürekli doktor bana 2 tane hap ve burun spreyi verdi 1 hafta oldu kullanıyorum aksatmadan bakalım ne olacak
    Eski sağlığına kavuşmana çok sevindim hocam Allah birdaha yaşatmasın inşallah
  • 03-11-2025, 02:17:01
    #9
    Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay allahım ya şu devlet hastanelerinden çekeceğimiz var cidden.
    Bende ki durum şöyle akıntı yok, kulak kiri yok fakat iki kulağımda kapalı şuanda ve çınlıyor sürekli doktor bana 2 tane hap ve burun spreyi verdi 1 hafta oldu kullanıyorum aksatmadan bakalım ne olacak
    Eski sağlığına kavuşmana çok sevindim hocam Allah birdaha yaşatmasın inşallah
    Ben bu kulak muhabbetini yaşayana kadar en beter şey diş ağrısı derdim . Kulak başka bir dünyaymış bazen ağrısı olmasa bile o tıkanıklık insanı mahvediyor . Sağlıktan gerisi cidden boş sizde en iyisi neyse oraya gidin hoıcam .Teşekkürler umarım hepimiz sağlıklı oluruz


    Devlet hastahanesinde olan insanlarada şimdi laf söylemek belki bana düşmez ama özelle devlet araısında ki hasta bakımında uçıurum var