@Cemc Teşekkürüm var
12
●330
- 02-11-2025, 23:19:52@CemC; Kendisi yaşça babam yaşında olmasına rağmen kulak iltihabı yaşadığım zamanlarda benimle adeta arkadaşım gibi sıkılmadan konuştu ve süreci takip etmiştir , Cidden berbat bir dönemdi ama atlattım süreçle yakından ilgilenip sıkılmadan vakit ayırdığı için ne kadar teşekkür etsem az
- 02-11-2025, 23:32:52@GreedMedya; öncelikle geçmiş olsun. Allah şifa versin. Umarım sıkıntılı dönemi atlatmışsınızdır ve bir daha benzer sıkıntı yaşamazsınız. Teşekkür nezaketiniz için ben de teşekkür ederim. Her zaman arayabilirsiniz. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2025, 02:03:54Öncelikle geçmiş olsun.
Kulak iltihabı dediğiniz şey orta kulak iltihaplanması mı acaba?
Eğer öyleyse
Bende de durum aynı iki kulağımda da var 1 haftadır ilaç kullanıyorum sağır sağır gezinip duruyorum gerçekten zor bir durum.
Süreç nasıl geçti iyileştin mi - 03-11-2025, 02:08:11Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim süreç berbattı . Her sabah uyandığımda kulağım ıslak akmış oluyordu . Ayrıca kulak kirinde kötü kokuda vardı ve ben aylarca böyle gezdim , 2 kere devlete gittim ikisinde de sadece yıkayıp gönderdiler geçici çözümlerdi hep
Sonrasında artık çekilmez olduğu için paraya kıydım medikale gittim . Doktor kamerayla baktığında ilk ağzından çıkan '' sen bu kulaklarla nasıl duırdun .Kameradan gördüğümde içerisi artık tamamen iltihap olmuştu . güzelce temizledi ve 2 adet damla 1 krem verdi 10 gün içinde tertemiz oldu kulaklarım Allaha şükür
tekrar kontrol gittiğimde ufak bi temizlik daha yaptı ve şuan eskisi gibi - 03-11-2025, 02:13:40Hay allahım ya şu devlet hastanelerinden çekeceğimiz var cidden.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ki durum şöyle akıntı yok, kulak kiri yok fakat iki kulağımda kapalı şuanda ve çınlıyor sürekli doktor bana 2 tane hap ve burun spreyi verdi 1 hafta oldu kullanıyorum aksatmadan bakalım ne olacak
Eski sağlığına kavuşmana çok sevindim hocam Allah birdaha yaşatmasın inşallah - 03-11-2025, 02:17:01Ben bu kulak muhabbetini yaşayana kadar en beter şey diş ağrısı derdim . Kulak başka bir dünyaymış bazen ağrısı olmasa bile o tıkanıklık insanı mahvediyor . Sağlıktan gerisi cidden boş sizde en iyisi neyse oraya gidin hoıcam .Teşekkürler umarım hepimiz sağlıklı oluruzGuneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet hastahanesinde olan insanlarada şimdi laf söylemek belki bana düşmez ama özelle devlet araısında ki hasta bakımında uçıurum var
