Benim süreç berbattı . Her sabah uyandığımda kulağım ıslak akmış oluyordu . Ayrıca kulak kirinde kötü kokuda vardı ve ben aylarca böyle gezdim , 2 kere devlete gittim ikisinde de sadece yıkayıp gönderdiler geçici çözümlerdi hep
Sonrasında artık çekilmez olduğu için paraya kıydım medikale gittim . Doktor kamerayla baktığında ilk ağzından çıkan '' sen bu kulaklarla nasıl duırdun .Kameradan gördüğümde içerisi artık tamamen iltihap olmuştu . güzelce temizledi ve 2 adet damla 1 krem verdi 10 gün içinde tertemiz oldu kulaklarım Allaha şükür
tekrar kontrol gittiğimde ufak bi temizlik daha yaptı ve şuan eskisi gibi
Hay allahım ya şu devlet hastanelerinden çekeceğimiz var cidden.
Bende ki durum şöyle akıntı yok, kulak kiri yok fakat iki kulağımda kapalı şuanda ve çınlıyor sürekli doktor bana 2 tane hap ve burun spreyi verdi 1 hafta oldu kullanıyorum aksatmadan bakalım ne olacak

Eski sağlığına kavuşmana çok sevindim hocam Allah birdaha yaşatmasın inşallah