• 03-11-2025, 02:18:28
    #10
    @CemC; hocamızın yorumlarına denk geliyorum. gerçekten güzel bir insana benziyor. sayılarının artması dileğiyle.
  • 03-11-2025, 02:18:33
    #11
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu kulak muhabbetini yaşayana kadar en beter şey diş ağrısı derdim . Kulak başka bir dünyaymış bazen ağrısı olmasa bile o tıkanıklık insanı mahvediyor . Sağlıktan gerisi cidden boş sizde en iyisi neyse oraya gidin hoıcam .Teşekkürler umarım hepimiz sağlıklı oluruz


    Devlet hastahanesinde olan insanlarada şimdi laf söylemek belki bana düşmez ama özelle devlet araısında ki hasta bakımında uçıurum var
    Neren ağrıyorsa canın orda diyorlar gerçekten boşa dememişler
    Tabi ki hocam ilaçlar bittikten sonra bende özele gideceğim artık mecburen
  • 03-11-2025, 05:16:12
    #12
    eminyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CemC; sanal alemde tanıştığım saygıdeğer insanlardan kendisi her konuda sıkılmadan banada destek sağladı bende teşekkürlerimi sunarım 🙏
    Düşünceleriniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
  • 03-11-2025, 05:16:28
    #13
    EmreNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CemC; hocamızın yorumlarına denk geliyorum. gerçekten güzel bir insana benziyor. sayılarının artması dileğiyle.
    Düşünceleriniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.