Ben bu kulak muhabbetini yaşayana kadar en beter şey diş ağrısı derdim . Kulak başka bir dünyaymış bazen ağrısı olmasa bile o tıkanıklık insanı mahvediyor . Sağlıktan gerisi cidden boş sizde en iyisi neyse oraya gidin hoıcam .Teşekkürler umarım hepimiz sağlıklı oluruz
Devlet hastahanesinde olan insanlarada şimdi laf söylemek belki bana düşmez ama özelle devlet araısında ki hasta bakımında uçıurum var
Neren ağrıyorsa canın orda diyorlar gerçekten boşa dememişler

Tabi ki hocam ilaçlar bittikten sonra bende özele gideceğim artık mecburen