Öncelikle geçmiş olsun.
Kulak iltihabı dediğiniz şey orta kulak iltihaplanması mı acaba?
Eğer öyleyse
Bende de durum aynı iki kulağımda da var 1 haftadır ilaç kullanıyorum sağır sağır gezinip duruyorum gerçekten zor bir durum.
Süreç nasıl geçti iyileştin mi
Benim süreç berbattı . Her sabah uyandığımda kulağım ıslak akmış oluyordu . Ayrıca kulak kirinde kötü kokuda vardı ve ben aylarca böyle gezdim , 2 kere devlete gittim ikisinde de sadece yıkayıp gönderdiler geçici çözümlerdi hep
Sonrasında artık çekilmez olduğu için paraya kıydım medikale gittim . Doktor kamerayla baktığında ilk ağzından çıkan '' sen bu kulaklarla nasıl duırdun .Kameradan gördüğümde içerisi artık tamamen iltihap olmuştu . güzelce temizledi ve 2 adet damla 1 krem verdi 10 gün içinde tertemiz oldu kulaklarım Allaha şükür
tekrar kontrol gittiğimde ufak bi temizlik daha yaptı ve şuan eskisi gibi